keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Family is important but it keeps bringing me down

Mä en enään jaksa !Kukapa ei haluaisi olla se cool isosisko jonka kanssa vois puhuu pojista ja hörppii sidukkaa mut ei ! Elämä ei ole yhtä elokuvaa ! Ihmisille pitää antaa uusia mahdollisuuksia ja mahdollisuuksia korjata virheensä mutta jos niitä antaa ja antaa kerta toisensa jälkeen ne lopppuu jossakin vaiheessa kesken. Mulla loppuu siihen pisteeseen kun mulle huudetaan päin naamaa että mä pilaan kaikkien elämän ja tämän perheen ja että kaikilla olisi paremmin ilman mua! Tiedän että kaikki ei tunne niin mutta jos oma sisko oikeasti tuntee näin ja sanoo vielä seuraavana päivänä et tarkotti joka sanaa nii oisko aika jättää uppoava vene jos kapteenit ei ole valmiita pelastamaan sitä? Mä oon onnekas kun mulla on elämässä ihmisiä joita rakastan mutta yksikin tärkeä ihminen voi soikaista. Tunnen itseni juuri nytten sokeaksi, yksin ison joukon keskellä. Haluan pimeydestä pois... Halua kodin! Onko muutto enää ainoa vaihtoehto? Elä sossu rahoilla kunnes pääsen koulusta? Nälässä kun ei ole varaa ku nuudeleihin? What should I do ? muistellen aikoja ennenkuin mun sisko muutui teini hirviöksi. You can sis hate me all you want but I will always love you but I cant be near you at these times. I'm sorry . <

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti