keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Kerranki päätin ottaa niskasta kiinni ja alkaa taas kirjotteleen kuulumisia :) Elikkä viime kirjotuksen jälkeen onkin tapahtunu kaiken näköstä :) Mä oon nykyään yhdessä maailman söpöimmän möllin kanssa ja tuli just vietettyä eka kuukausi päivä yhessä ja oon nykyään tosi onnellinen et Kaspun kanssa voin olla oma itteni ja saan pientä työntöö silt koulun suhteen ja on tukena kun kotona on vaikeeta .... I feel so lucky <3 Mut valitettavasti si on tullu vietettyy vähemmän aikaa mun muiden kavereiden kanssa mut mä yritän :P ja onhan mulle si tullu noi möllin kaverit läheisemmiks ja pakko sanoo et super kivaa porukkaa :) mut koskiin on välil vähä ikävä ja kuvitella et julia äite kohta synnyttää :3 hurjaa ! Ipa ei onneks pudonnu mestikseen onneks sekä päätin hankkia kielikorun jaaaa mitäs vielä ...? Ainiin musta tuli kummitäti pienelle lutuselle pojalle :) toivottavasti en mokaa :P ja kohta on kesäloma ja saan vietettyy enemmän aikaa tampereella ja muidenkin rakkaiden kanssa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti